Rabatt

Det är kul att se vad som kommer upp ur rabatterna här ute och eftersom jag flyttade in i höstas så är det ju extra spännande såklart.

Imorse spottade jag både snödroppar och krokusar. Känns lite surrelistiskt då det för mindre än en vecka sedan damp ner ca 15 cm nysnö och jag var ute och åkte längdskidor i söndags.

Ikväll blev det lätt jogging och lite ben och magövningar, känns ju extra skönt att sitta i soffan under filten nu. Sitter och kollar lite på Biggest Loser (från Australien denna gång), jag blir alltid lite gråtmild när jag ser dessa program. Jag vet, jag är blödig men jag tycker verkligen att de är skitduktiga och kämpar väl, det kan inte vara lätt att ändra sitt liv så radikalt som de ändå gör.



Fina små snödroppar utanför huset ger mig vårkänslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0