Jag har en vän

Tog vintern kanske slut idag? 10-12 grader varmt och jag gick utan mössa. Jag gick utan mössa. Jag gick utan mössa! Jag som alltid har mössa från augusti till maj. Nej, jag är inte pojke 14 år - jag tar av mig mössan när jag går in.

Känner mig sliten och har huvudvärk. Alvedon, vatten och förhoppningsvis lite sömn här på soffan. Har nog bestämt mig för att följa med ut ikväll. Kanske är det ikväll som det händer? Att jag träffar drömprinsen...HAHAHA...förmodligen inte. Just nu bor han i Göteborg. Hoppas han bor närmare nästa gång det sker. Störst chans är det att A får till det. På ett eller annat vis. You go girl!

Annars är det ev lite äppelpaj på gång - men efter en massa pärontårta så säger till och med min väl utvevecklade godistarm njaeeeeeej. Men jag kommer att sakna honom - han som bakar äppelpaj ska flytta från stan. Vi har ätit äppelpaj från och till nu under ett år. Är det kanske någon som kan läsa något annat mellan raderna här så har ni förmodligen läst alldeles rätt.

Jag har en vän. En bästa vän. En vän som jag är glad med. Och ledsen. Och larvig. Hon ger mig så mycket och jag vill aldrig, aldrig någonsin vara utan henne. Det finns ingen som är så enkel med mig. Tack min A F v F för att jag får dela mitt innersta med ditt innersta. Och en falska vin. Ganska ofta.

Nu har brorsan skruvat upp min nya begagnade sänglampa med orden "det ser ganska porrigt ut". Ja, det blir ju ett svagt rosa sken så...varför inte. Alla har vi ju olika referenser för saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0